Call us

+36 96 473 502

+36 30 936 1478

Tevékenység

Az ACCORD Kft. - ma már majdnem 20 - éves tanácsadói tevékenységre épülő tapasztalataival, hazai és - igény szerint - külföldi tanácsadók bevonásával kívánja ügyfelei elégedettségét kivívni a következő területeken:

  • Total Quality Management Rendszerek és rendszerelemek kiépítése, bevezetése;
    • EFQM, MNMD, Malcolm Baldrige NQA modellek szerinti értékelések levezetése, akcióprogramok kialakítása, bevezetésük támogatása,
  • Vállalatirányítási Rendszerek kiépítése, bevezetése, karbantartása:
    • Minőségirányítási Rendszerek az ISO 9001:2008 és az ISO 9001:2015 szabványok követelményei szerint,
    • Autóipari Minőségirányítási Rendszerek az ISO/TS 16949:2009 szabvány vagy a VDA 6-os szorozat elemei szerint,
    • Környezetközpontú Irányítási Rendszerek az ISO 14001:2004, illetve az ISO 14001:2015 vagy pl. az EMAS követelményeinek figyelembevételével,
    • Munkahelyi Egészségvédelmi és Biztonsági Irányítási Rendszerek
      • az MSZ 28001:2008 (OHSAS 18001:2007) szabvány, továbbá
      • az SCC (Sicherheits Certifikat Contraktoren)) elvárások alapján
    • Információ-Biztonsági Irányítási Rendszerek az ISO/IEC 27001:2015 szabvány követelményei szerint,
    • Energia Irányítási Rendszerek az ISO 50001:2011 szabvány elvárásai, továbbá az Energiahatékonyságról szóló 2015. évi LVII. Tv. rendelkezései szerint
    • HACCP és ISO 22000:2005 szabvány, továbbá GMP+ követelményeket kielégítő élelmiszerbiztonsági rendszerek;
  • Integrált Irányítási Rendszerek kiépítése (az előző „egyedi” rendszerelemek kombinációjaként);
  • Vevői igény- és véleményfelmérés (kvalitatív és kvantitatív felmérések, közvélemény kutatások);
  • Szakmai oktatások (minőségtechnikák, belső auditori képzések, munka- és tűzvédelmi alap képzések a rendszerek kialakítása okán, stb.)
  • Egyéb Vezetési Tanácsadás (Vállalatszervezés, Process management, BPR, stb.).
  • Pályázatkészítés, pályázati tanácsadás

Tekintettel vezetési tanácsadói tevékenység jellegére, amely a megbízó és a vállalkozó szakemberei között kialakuló bizalmat, a személyes minőségen alapuló határidőre való problémamegoldást helyezi előtérbe az ACCORD Kft. által, adott projektekbe delegálásra kerülő szakemberek kiválasztásánál kiemelt figyelmet fordít a megbízó profiljának és a feladat jellegének megfelelő szakértelem biztosítására.

Annak érdekében, hogy megbízóink igényeit szinte azonnal kezelni tudjuk 1999. januárjában megnyitottuk miskolci, áprilisában pedig budapesti irodáinkat. A Társaság 2011-ben székhelyét Budapestre tette át, figyelemmel az Ország Gazdasági Központját jelentő Főváros adta lehetőségekre.