Call us

+36 96 473 502

+36 30 936 1478

Minőség, megbízhatóság, másként

"Munkánk értékét visszatérő ügyfeleink elégedettsége jelenti."

 

Az Accord Kft. tanácsadási szolgáltatásaiban nagy hangsúlyt helyez az általa szerződésben vállalt feladatok kifogástalan teljesítésére, az ügyfelek igényeinek maradéktalan kielégítésére.

Vállalkozásai során azok minden fázisában a szerződésben vállalt követelmények, a szakmai szabványok, előírások maradéktalan betartása és tanácsadó/szakértő partnerei általi betartatása vezérli.

Folyamatosan figyelmet fordít, a korszerű szakmai ismeretek elsajátítására, alkalmazására, valamint kötelezettséget vállal a minőségirányítási rendszer eredményességének fejlesztésére.

A minőségre jelentős hatással bíró tevékenységeket irányító, végző és ellenőrző személyek felelősségét, hatáskörét és kölcsönös kapcsolatát úgy szabályozza, hogy annak eredménye az ügyféligények maradéktalan teljesítésének biztosítéka legyen.

Minőségi céljai megvalósításához elvárja alvállalkozói, beszállítói azonosulását, elkötelezettségét is.

 

A Társaság minőségirányítási célkitűzéseit a következőkben fogalmazza meg:

Tanácsadói szolgáltatói tevékenységénél az ügyfélköri jogos reklamáció minimalizálására törekszik.

Szolgáltatásai során kizárólag színvonalas szakmai referenciával, a feladat ellátásához megfelelő, igazolt képzettséggel, szakismeretekkel rendelkező tanácsadókkal/szakértőkkel áll ügyfelei rendelkezésre.

Kiemelt figyelmet fordít az ügyfelekkel kapcsolatban álló munkatársak kommunikációs készségének és viselkedéskultúrájának fejlesztésére.

Külső és belső szaktanfolyamokkal biztosítja a munkatársak tanácsadói ismereteinek szinten tartását, illetve emelését.