Call us

+36 96 473 502

+36 30 936 1478

Minõség, megbízhatóság, másként

"Munkánk értékét visszatérõ ügyfeleink elégedettsége jelenti."

 

Az Accord Kft. tanácsadási szolgáltatásaiban nagy hangsúlyt helyez az általa szerzõdésben vállalt feladatok kifogástalan teljesítésére, az ügyfelek igényeinek maradéktalan kielégítésére.

Vállalkozásai során azok minden fázisában a szerzõdésben vállalt követelmények, a szakmai szabványok, elõírások maradéktalan betartása és tanácsadó/szakértõ partnerei általi betartatása vezérli.

Folyamatosan figyelmet fordít, a korszerû szakmai ismeretek elsajátítására, alkalmazására, valamint kötelezettséget vállal a minõségirányítási rendszer eredményességének fejlesztésére.

A minõségre jelentõs hatással bíró tevékenységeket irányító, végzõ és ellenõrzõ személyek felelõsségét, hatáskörét és kölcsönös kapcsolatát úgy szabályozza, hogy annak eredménye az ügyféligények maradéktalan teljesítésének biztosítéka legyen.

Minõségi céljai megvalósításához elvárja alvállalkozói, beszállítói azonosulását, elkötelezettségét is.

 

A Társaság minõségirányítási célkitûzéseit a következõkben fogalmazza meg:

Tanácsadói szolgáltatói tevékenységénél az ügyfélköri jogos reklamáció minimalizálására törekszik.

Szolgáltatásai során kizárólag színvonalas szakmai referenciával, a feladat ellátásához megfelelõ, igazolt képzettséggel, szakismeretekkel rendelkezõ tanácsadókkal/szakértõkkel áll ügyfelei rendelkezésre.

Kiemelt figyelmet fordít az ügyfelekkel kapcsolatban álló munkatársak kommunikációs készségének és viselkedéskultúrájának fejlesztésére.

Külsõ és belsõ szaktanfolyamokkal biztosítja a munkatársak tanácsadói ismereteinek szinten tartását, illetve emelését.